Jarosław Grzesica

Prezes Zarządu THISISCREATIVE

Doświadczenie

Ekspert marketingu z 18 letnim doświadczeniem w branży, na stanowiskach dyrektora marketingu, doradcy zarządów. Jako strateg i doradca biznesowy związany z marketingiem i komunikacją marketingową, specjalizuje się w strategiach marek i produktów oraz w doradztwie z zakresu strategii komunikacji.

Kompetencje strategiczne rozwijał w Young & Rubicam, McCann Ericson, Wunderman. Realizował projekty strategiczne dla firm telekomunikacyjnych (Centertel, Polkomtel, T-mobile, Play), a także grup medialnych: Canal +, Kino Polska. Był odpowiedzialny między innymi za strategię life style dla marki Heyah, odpowiadał za proces re-pozycjonowania serwisu Stopklatka (w efekcie którego powstał kanał Stopklatka.TV), realizował doradztwo strategiczne dla Totalizatora Sportowego (re-pozycjonowanie marek z portfolio TS), utworzenie innowacyjnej marki Billon (pieniądz cyfrowy) i wielu innych projektów. Współtworzył Polskie Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych. Jest wieloletnim prezesem Fundacji Sztuka i Technologia oraz partnerem w firmie doradczej SAIA ALLIANCE, a także partnerem w firmie wzorniczej THIS. Realizował projekty z obszaru strategii B2B i B2C dla firm i startupów różnych branż. W THIS realizował procesy wzornicze dla firm z różnych branż od spożywczej po branżę medyczną, na przykład: Van Pur, Łomża, Medisept, Mago i innych.

Zakres mentoringu

marketing
strategie marketingowe

Forma kontaktu

Skype, mail, telefon – kontakt przez wiedza@inkubatory.pl