Wróć

Mirosław Marzec

Prezes Fundacji Rozwoju Marketingu Internetowego, Konsultant i Szkoleniowiec, Trener Biznesu

Doświadczenie

Mirek zaczynał działalność marketingową w latach 2000 – 2006 wprowadzając do internetu jeden z największych regionalnych portali na Opolszczyźnie – Nową Trybunę Opolską (nto.pl). Następnie prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą – jako freelancer pracował i współpracował m.in. z Camp America, British School, CWK Opole, Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, Holland Contracting, Link2Europe, Dealerami Kia, Volvo, Peugeot, Dystrybutorem Volkswagena - Lellek Group, Victoria Day Spa, Leduvel, Brabantia, TimeTax, Time2Work, Urząd Miasta Opola, Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, Filplast Sp. z o.o., Drewnoplast Sp. z o.o. i wielu innych.  Na sali szkoleniowej spędził ponad 3500 godzin szkoląc przedsiębiorców oraz agencje w zakresie marketingu internetowego. Prócz szkoleń prowadzi również dla swoich klientów kampanie reklamowe w internecie.

Wykształcenie

wyższe, studia podyplomowe z zakresu Marketingu Internetowego

Prywatnie

Po godzinach prowadzi bloga www.mirekmarzec.com oraz fanpage i kilka grup na Facebooku. Czyta również dużo literatury specjalistycznej i książek z zakresu marketingu. Nocami przegląda internet w poszukiwaniu ciekawostek i nowości z branży social media. Tworzy również poradniki i pisze artykuły z zakresu marketingu internetowego.

Zakres mentoringu

Pracując w Fundacji Rozwoju Marketingu Internetowego pomaga firmom i doradza jak prowadzić działania marketingowe w internecie (Facebook, Instagram, LinkedIn oraz Google AdWords).  Specjalizuję się w social media, sprzedaży online, e-commerce, lejkach sprzedażowych, budowaniu marki, analizie konkurencji, audycie działań reklamowych w internecie

Forma kontaktu

Telefon, skype lub osobiście – spotkanie mentoringowe umawiamy za pośrednictwem wiedza@inkubatory.pl